دوپونت و دوپونط : کارآگاهان سلامت
 
شنبه 3 / 7 / 1392برچسب:, :: 14:42 ::  نويسنده : دوپونط

سوار ماشین خود شده و راه خانه را در پیش گرفتم.بعد از یک روز تمام ,کار و فعالیت خسته بودم اما با دیدن بازی بیسبال یک لیگ

کوچک محلی که در پارک نزدیک خانه من ترتیب داده شده بود توقف کرده و برای تماشای بازی روی نیمکت واقع در خط پایان زمین بازی

نشستم.و از پسر بغل دستی خود نتیجه بازی را پرسیدم با چهره ای شاد در حالی که لبخند به لب داشت

پاسخ داد:"چهارده به صفر ,به نفع تیم حریف".

گفتم:"جدی می گویید.باید اعتراف کنم که خیلی هم ناامید به نظر نمی رسید".

پسر با نگاه متعجبی پرسید:"ناامیدی؟چرا باید ناامید باشم؟"

تا زمانی که چوب چوگان در دست داریم ,امید پیروزی وجود دارد.

"جک کانفیلد"

برگرفته از کتاب سوپ جوجه برای تقویت روح2



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 184
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 199
بازدید ماه : 630
بازدید کل : 85385
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1